Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 35 |
Mobilspel
Pågående | 19 694 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
eva-leva | 2011-11-28 11:48 | |
på himmelen såg en stjärna | ||
mishizaki | 2011-11-28 18:33 | |
-Se, vilken tur | ||
eva-leva | 2011-11-29 00:18 | |
jag kan ta mig en lur | ||
nilsson_i | 2011-11-29 15:05 | |
sa hon och mot kudden spjärna. | ||
mishizaki | 2011-11-29 22:10 | |
En rektor ifrån Lundsberg | ||
eva-leva | 2011-12-01 15:31 | |
fick skolan målad i en ny färg | ||
mishizaki | 2011-12-01 21:38 | |
med adligt blod | ||
eva-leva | 2011-12-02 15:29 | |
så han förstod | ||
mishizaki | 2011-12-03 09:57 | |
att arvet satt fast i dess märg | ||
seaburg | 2011-12-03 10:50 | |
En lokalvårdare från Oskarshamn | ||
mishizaki | 2011-12-03 17:05 | |
tappade bort sitt namn | ||
seaburg | 2011-12-03 18:12 | |
letade förtvivlat under allt | ||
eva-leva | 2011-12-03 19:46 | |
hittade inget annat än salt | ||
mishizaki | 2011-12-10 17:18 | |
i drunkningsdödens Döda havets famn | ||
mishizaki | 2012-01-16 21:01 | |
har lyckats samla de limerickar i den här tråden som jag tycker har varit bäst. Jag har hyvlat till några så att de låter rytmiskt bättre. Läs och njut!? En tystlåten fru ifrån Sala hade ännu ej lärt sig att tala gick på en kurs Till slut ett "TVI USCH"! när hon avgiften skulle betala En tandläkarrädd ifrån Åmål sa: av smågodis får man ju småhål han kasta´ allt sött och suckade trött det blir bara usch- och åhå-mål En stamgäst på puben i London lyssna´på Beethovens rondon såg djupt i sitt glas -Hur ska kvinnorna tas? -Jo, med BOM FALLER ALL FALLER ONDON!! ! En norrman som fiskar i Narvik såg i vattnet en bild som var snarlik en vitfenad haj varpå han blev så skraj att han strax stötte ut ett primalskrik Några blomväxter ifrån Botaniska som av rädsla var alldeles paniska sina kronblad så slöt och skräckslaget röt -Vi vill hellre vara mekaniska! En berusad norrman i Drammen fick en stor hårlus i kammen -Det är ikke grejt jeg som skulle på dejt med en pige fra morgonprogrammen. En man från Helsingör sa, på danska precis som sig bör -Det er ikke så godt paa vores Kronborg slot jeg syns det var baedre för. En strandraggare i Rimini Kolla in en ung brud i bikini han drömde i smyg för han var ju så blyg "en sån där skulle jag nog bli fin i" En ljuv liten kulla från By och klädd i en folkdräkt helt ny spillde brännvin på kjolen när hon stämde fiolen och börja´ i allt även spy En hotelldirektör ifrån Sälen hade så ont uti själen Han dök ner i sin pool för att undvika sol och hotellekonomiska grälen. En liten gubbe från Stöde kallades Rudolf den röde han var dock moderat fast int' bra på å prat' utom sossprat, det kom som ett flöde En ung student i Warszawa kunde ej stadsnamnet stava så han sade en dag -Dags att flytta tror jag, och äntrade planet till Java En spelemanslärling från Sunne spela´ för biskopen Brunne en smäktande vals det var inte dumt alls men den var den enda han kunne Teaterfantasten från Nice på kafeet han drack sin pastis Det började snöa han fortsatte slöa han trodde det var en kuliss Ett polisbefäl i Manilla av sexhandeln mådde så illa att han spärrade in var och en filippin utom han och sin senaste frilla En veterinär ifrån Skansen Tog boan kring halsen till dansen Där bjöd han sen upp med andnöd och krupp föll omkull när han tappade sansen En bolltokig typ från Manchester for ner till Madrid på semester han började spåna Hur där dölja tårna och svaret det blev: Polyester! En envis gubbe från Sälen högg sig med yxan i hälen blodet forsade fram som ett påskalamm ja, värst var nog såret i själen En frågvis fru från Flen vars dotters mens blivit sen -Är du på smällen? vad hände den kvällen? -Jag fastnade nog på en gren. En armstark ung man ifrån Visby kastade gärna sin frisbee men olyckligtvis tog den fart av en bris och halshögg en gumma i Flisby En kroppsbyggare ifrån Söder äldst utav åtta bröder fem äro stumma och sju äro dumma och själv tar han i så det blöder En vilsen tomte i Ecuador kallades Santa Señor Han frågade försynt om det fanns något pynt att bruka till granens dekor En byxlös tjej från Trosa Ville med mig börja gosa hon tog mig i handen drog ner mig till stranden sen den stunden skriver jag prosa En sjukpensionär ifrån Valla hennes känslor så började svalla hon sprang ner till ICA och började skrika "JAG ÄLSKAR ER, ÄLSKAR ER ALLA!!!!" En rektor ifrån Lundsberg fick sin skola så målad i färg av adligt blod så han förstod att arvet satt fast i dess märg En kärlekskrank yngling från Sveg kom närmre med stapplande steg Han stammade lätt och sa "snälla Annette" vill du fråga, för jag är för feg! En liten gosse från Rio som alldeles nyss harfyllt nio ville lära sig dansa men inte chansa så det blev bara "O sole mio" En bonde på väg till Ullared sökte en kvinna att knulla med när han ställt sig i kö blev han slak och slö och nöjde sig med en kundvagn att rulla med | ||
eva-leva | 2012-01-21 02:11 | |
En snål gubbe ifrån Kalmar | ||
seaburg | 2012-01-25 16:43 | |
trånade efter yppigga barmar | ||
eva-leva | 2012-01-26 23:29 | |
på BB han fann | ||
blue_moon | 2012-01-27 15:03 | |
en byst som var grann | ||
eva-leva | 2012-01-29 00:34 | |
på gubben som hette Hjalmar | ||