Spelrum
Giraffen | 40 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 21 268 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Minobe | 2011-12-29 15:33 | |
Tar endel detta på allvar? Då, är det på fel nivå. Denna tråd är till för att lära sig säga emot. Våga stå upp mot nån annan och säga nej!! Allt slår morotskaka, kladdkaka, swarchwald....semlor!! | ||
MixMax | 2011-12-29 16:45 | |
Glöm nu inte att det endast är svaret ovanför ditt eget som du ska såga. Och såga lär man få göra jäms med fotknölarna om det behövs. Vad menar du med att allt slår morotskaka, kladdkaka, swarchwald....semlor? Liksom VAD är det som slår? Semlor är ju i vilket fall som helst inte gott hur man än bär sej åt. En torr bulle med en massa grädde och en klick mandelmassa. Andefattigt så det förslår. På fullaste allvar vill jag däremot slå ett slag för smörgåstårtor! Där kan man prata om att sätta tänderna i något gott. | ||
Klyv | 2011-12-30 12:01 | |
Förstår inte varför du inte fattar vad det är som slår vad. Morotskakan slår kladdkakan, kladdkakan slår swarchwald för att den tjallade på kladdkakan, för kladdkakan hade ett förhållande med semlan samtidigt som den va ihop med morotskakan. Morotskakan blir anhållen för misshandel. Kul att det visar sig vara semlan som sen blir morotskakans advokat i rättegången! Så, det fattar ju tillåmed en treåring. Men du kanske bara är 2? | ||
Klyv | 2011-12-30 16:16 | |
Fast helt ärligt, hur tänker jag där? Hittar på nån jävla lame historia om bakelser som har förhållanden och har civiliserade liv med rättsväsenden. Är jag störd?? Och vadå att en treåring skulle fatta, i helvete att den skulle göra, man har ju knappt lärt sig vad man heter då. | ||