Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 20 967 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
JJJPKP | 2007-09-30 10:57 | |
![]() | kan man bygga till ett kök så att jag kan bjuda gurun på kaffe kask efter betapet turneringen. Men nu skiter C i det för just som hon var i sina tankar hörs ett brummande i skogens slut och en kamera siktar mot hennes nuna. En man med ett block och penna plus mannen med kamera dyker upp. C frågar vilka är ni är och vad gör ni här?Vi kommer frånSe och hör. Vi har hört talas om en viss turnering som ska gå här i skogen.... | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-30 11:49 | |
![]() | Lugn som en filbunke som hon är, undrade hon åter igen vad dom pratade om. -Turnering??? Vet jag ingenting om??? Nä, nu har ni fått fel info, det är nog i den andra skogen där borta! Se o Hör lommade iväg med viss tveksamhet. C tittade efter dom en lång stund, ända tills dom försvann med sin flaschiga bil mot den andra skogen. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-30 13:06 | |
![]() | Mannen som satt i den flaschiga bilen påminde om en gammal bekant, men C kunde inte riktigt placera honom, men väluppfostrad som hon var höll hon färgen- satte sig i sin rosa Folka och susade efter. | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-30 14:11 | |
![]() | Nils, C:s plastbror, ville följa med så han kom springande efter den rosa folkan, men C såg inte det utan körde iväg med racerfart. Nils sprang fortare och fortare men kunde inte komma ikapp folkan. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-30 17:07 | |
![]() | Oj- han sprang så han snubblade och föll pladask ner i myllan och vad skådade hans norra öga, en spelplan, han torkade bort leran och fram kom en massa bokstäver, Betapet!! skrek han, turneringen är här!! | |
källv3 - Ej medlem längre | 2007-09-30 17:18 | |
![]() | Petter skrek VÄNTA PÅ MEJ; VÄNTA PÅ MEJ!! Jag vill oxå spela apotek.... Va då??? Betapet.. va e de?? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-30 17:26 | |
![]() | Qe? vet du inte vad Betapet är, men om du ska spela på apoteket så råder jag dig att ta första vägen som svänger till vänster vid berget som ligger åt norr, gå bara dit näsan pekar och vänd dig för Guds skull inte om. | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-30 18:17 | |
![]() | Risken var väldigt stor att Se o hör såg Petter och C då de skrek som galna tuppar. Nils satte sig vid vägkanten och fick hålla koll på att ingen kom, men på långt håll såg han att | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-09-30 19:27 | |
![]() | Sören kom, det var ju han som jobbade som papparazi, det vore just snyggt om han kom på vad dom sysslade med i allt detta oväsen som började likna tuppfäktning- hur skulle han | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-09-30 22:22 | |
![]() | tampas med detta problem nu då? Sören kom närmare med sin jättekamera och Petter slängde sig i diket, men det var försent. Sören hade redan hunnit knäppa några kort på honom med en hel hög bokstäver i handen. Nu var det nog kört! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-10-01 08:18 | |
![]() | Undan! skrek C och nappade åt sig Z-X-Y och sprang i vildaste galopp över stock och sten med Sören hack i häl, vad skulle det här betyda, var det bokstäverna eller henne han ville åt? | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-10-01 09:52 | |
![]() | Vid ett vägskäl stod Oscar,skogsvaktaren, han som bestämde över skogen. Han stoppade C med en väldigt fart och undrade varför hon sprang som en gasell i hans skog. Sören kom strax efter med andan i halsen, men upptäckte alldeles för sent att O och C stod med armarna om varandra, så han sprang rätt på dom och alla föll ihop i en stor hög på marken. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-10-01 10:01 | |
![]() | X-tra ordinärt tänkte C-då en vild tanke flög genom hennes hjärna- undrar om det är det här som kallas för ormgrop-bäst man går tillbaka på stigen så det inte spårar ur alldeles, men beslutsångest som hon hade så kunde hon inte bestämma sig. | |
JJJPKP | 2007-10-01 16:08 | |
![]() | Skulle hon välja Sören eller Oscar? nä nu står det stilla. Om ändå Carl kunde vara här. Psst C är det någon som viskar bland buskarna. Åhhh Carl har hört min innersta längtan. -Jag har förstått att du har problem. -Ja, snälla kan du ta med Z-X-Y och springa det snabbaste du kan. -Javisst jag tar med dem till gumman på slottsbacken. Hon kommer att bada dem och putsa dem Jag skickar mina bästa men att vakta dem tills turneringen börjar. Jag älskar BETAPET. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-10-02 19:01 | |
![]() | Hmm.. y kommer väl iaf efter x? :) Fortsätter på z ZZZZZZZ... jaha nu hade gumman somnat mitt i all uppståndelsen och då smög Sören fram och nappade åt sig Y, med kameran på axeln sprang han i väg mot storskogen men det vär längre än han trodde och han började bli trött. | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-10-02 19:11 | |
![]() | Ångern kom som ett brev på posten. -vad har jag gjort?. sa Sören. Jag kan väl inte bara ta Y och springa iväg! Nä, nu måste jag vända, sa han för sig själv. Hur konde han vara så dum så han bara tog Y? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-10-02 19:30 | |
![]() | Även om Z-X var svåra så gav dom ändå bra poäng vid rätt tillfälle, så jag springer nog tbx och snor dom också men innan han ens hann tänka tanken, så möttes han av dom andra som betedde sig som kesande kalvar på en äng-vad ända in i glödheta var det frågan om? | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-10-02 19:33 | |
![]() | Önskas det pizza till lunch? frågade C. Hon hade blivit väldigt hungrig av allt springande och erbjöd sig att köpa pizza till alla som ville ha det. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-10-02 19:45 | |
![]() | Aaah -vad gott svarade alla i mun på varandra, sen började beställningarna hagla in och mer och mer människor kom från alla håll och kanter, vad kom dom ifrån, dom var ju ensamna alldeles nyss? | |
ajson - Ej medlem längre | 2007-10-02 20:17 | |
![]() | Bestämt att de kom från betapetturneringen som nyss hade gått av stapeln. Det var slut nu, och C och de övriga fick "lång näsa". Så C delade ut pizza till både höger och vänster, sen gick dom hem allihop. | |