Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 19 744 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
pelikanen - Ej medlem längre | 2005-12-18 00:39 | |
Skamsen: Det störde förstås de andra biobesökarna och jag tyckte hoppandet började bli riktigt pinsamt, så jag gick ut ur salongen, högröd i ansiktet. | ||
Schackrutor | 2005-12-27 11:49 | |
glad: Sen såg jag att de hade rea på godiset, så hoppade fram lyckligt, log mot försäljaren och beställde lyckligt en påse dumle. Sen satt jag mig på närmsta bänk, skrattade och åt min choklad | ||
pelikanen - Ej medlem längre | 2005-12-28 01:34 | |
Skamsen: Men det ser ju inte bra ut när en fetknopp sitter och vräker i sig choklad, så jag skämdes oerhört när de förbipasserande gav nedlåtande blickar. | ||
Schackrutor | 2005-12-28 10:43 | |
glad: men tillslut hade jag ätit upp allt godis så då behövde jag inte skämmas längre, så sken upp igen och gick ut för att visa min glädje | ||
mejsholm | 2005-12-28 16:51 | |
Gammal gumma: På min tid...ungdommen i dag....jag har aldrig.....Har du lite mer kaffa??? | ||
pelikanen - Ej medlem längre | 2005-12-29 02:31 | |
Skamsen: Kafka..?..nja, jag har den här Processen, säger jag och skäms för att jag inte kommer på någon mer bok av författaren. | ||
Syrran82 | 2005-12-29 13:46 | |
Feminist: Men tänk om världen hade styrts av kvinnor. Ja, oj va bra det hade varit då. Då hade vi inte haft sånna problem.... | ||
pelikanen - Ej medlem längre | 2005-12-29 21:10 | |
Skamsen: Jag ser på Syrran 82:s inlägg och jag skäms för att jag inte kom på något så fantastiskt själv. Sedan går jag in i en garderob för att dölja mitt generade face. | ||
Schackrutor | 2005-12-29 21:59 | |
glad: väl inte i gardebroben hittar jag mina gamla leksaker, som jag helt hade glömt bort. börjar leka med dessa och blir så glad/lycklig att jag svävar bort från verkligheten | ||
missfeffe | 2005-12-31 12:17 | |
Snygg: Efter ett tag ringer det på dörren och där står pizzabudet.. åhh vilken snygging. Jag viftade med håret och flirta lite med honom så att han skulle se att jag var intresserad.. Men sen koma jag å att jag inte beställt någon pizza och han sa att han måste ha gått fel.. Och så gick han. han bara gick :'( Jag började genast att tjuta. Men sen kom jag på att jag redan hade en pojkvän.. Ooops!:O | ||
Temari | 2006-01-06 21:23 | |
Trött: Sen ville jag bara gå och lägga mig, men jag tyckte det var lite tidigt. | ||
SuzS - Ej medlem längre | 2006-01-11 18:13 | |
Dansant: Så jag tog på mig det snyggaste jag hade i garderoben och sprang med snabba steg till närmsta dansställe. | ||
magalita | 2006-01-11 21:07 | |
Deprimerad: Väl inne på Disco Ferona, ångrade jag mig att jag inte hade gått och lagt mig . Fast stället var fullt och musiken hög, så fann jag ingen glädje i att vara där. Satte mig vid baren och beställde 2 sexor med vodka. Lika bra att dricka mig redlös | ||
Ensamrätt | 2006-01-12 01:15 | |
Rättvis: Står inte ut med orättvisor så trots att jag var full och kvällen var sen bjöd jag upp och dansade med varenda kvinna som ingen annan hade brytt sig om tidigare under kvällen, alla dessa ensamma människor, jag gjorde allt för att rättfärdiga deras utsatta position. | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-01-12 12:37 | |
Busig: Jag gick sedan runt i baren och skämtade friskt med de stackars ensamma människorna, som var ensamma och itne alls lika snygg som jag. | ||
miss magik | 2006-01-12 20:37 | |
Elak: Ja stackars ni tänkte jag för mig själv, det är ingen lätt värld vi lever i, speciellt inte när man är ful och dum, fast jag själv är ensam här kan jag glädjas åt den spegelbild som möter mig varje dag. Patetiska människor ni har tur att jag inte är på humör i kväll för att säga min riktiga mening om er | ||
LanaLane | 2006-01-12 20:47 | |
skamsen: Hej hur mår du ikväll?! En man hade kommit fram till mig och frågade hur jag mådde, jag kände hur blodet steg till mitt ansikte. Jag kände mig avslöjad, han måste ha förståt vad jag hade stått och tänk. Usch nej va skämigt. | ||
zanda | 2006-01-12 21:16 | |
klok: Bra! svarade jag. inget att skämmas för, mannen är väl ingen tankläsare heller. Har nyligen kommit hem från Usa där jag tog min doktors examen fortsatte jag. Vad jobbar du med ?!. | ||
Angel Dust | 2006-01-12 21:23 | |
Ärlig: Jag jobbar på TAV. Vad är det frågar du?! Ja du det är.... | ||
Ensamrätt | 2006-01-13 00:57 | |
Rättvis: Trikåklädda analfabeters vänskapsförening, svarde min nyvunna vän. Så bra sa jag, alla grupper i samhället måste ha sina rättigheter och jag tycker det är bra att ni gått samman för att kräva dem. | ||