Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 31 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-14 22:59 | |
Tre nya: Arga snickaren, Dr Phil och Yvonne Ryding | ||
numsan | 2010-11-14 23:39 | |
Hmmm.. Dr Phil måste ju såklart dö. Han är ju helt fruktansvärd på alla sätt och vis. Uschabuscha vilken amerikans moralgubbe. Gifter mig nog med arga snickaren.. Lite hett med hantverksmän.. ;) Och får då ligga med Yvonne även om jag inte tycker att hon är särskilt het. Ett under att hon blev miss universum. Aragorn II son av Arathorn, Éowyn, Tom Bombadill | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-14 23:49 | |
Éowyn är så sjukt snygg så jag bara måste gifta mig med henne. Aragorn får bita i kudden och innan jag dödar Tom Bombadill försöker jag ta reda på hur fan Tolkien tänkte när han skrev om honom. Varför kallade de inte på honom så fort de var i knipa? Gah, får väl läsa böckerna igen i värsta fall. (Jag förstår att Peter Jackson strök den där episoden ur filmen.) Arwen, Faramir och Boromir | ||
numsan | 2010-11-15 00:00 | |
Gifter mig med Arwen såklart. Det är väl inte direkt till någons förvåning. Vacker, intelligent, känslig, mäktig, cool.. vad mer kan man önska i en partner? =) Ligger med Faramir.. kan är nog en fin och känslig älskare. Om man nu går igång på sånt. Och dödar Boromir. Jag gillar ju liksom Boromir även om han är lite förrädare ett tag. Men han dör ju god liksom. Och det är huvudsaken. Men trots det. Någon måste ju dö. Och i Tolkiens underbara värld kommer man nog till något spännande ställe när man dör. Roger Pontare, Vincent Pontare, Nordman | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-15 00:16 | |
Jag gifter mig med Roger Pontare som jag för övrigt är lite lik (- frisyren). Jag har sex med Vincent Pontare så att jag kan skryta med att jag är buksvå...vadfanblirdet?! med Agnes. Nordman skickar jag ut på en vandring till de sälla jaktmarkerna. Magnus, Brasse och Eva | ||
numsan | 2010-11-15 00:24 | |
Oh, den är svår! Brasse vill man ju bara äta upp! Fining liksom! Så honom gifter jag mig med. Och så ligger jag nog med Eva, för hur fantastisk Magnus än är så kan han nog vara något enerverande i längden.. Ingmar Bergman, Lasse Hallström, Lars von Trier | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-15 01:28 | |
På tal om enerverande skulle jag inte stå ut med Ingmar Bergman. Jag skickar Döden på honom. Genomtrevlige Lasse Hallström får bli min äkta hälft och så hoppas jag att Lars von Trier kan ge mig orgastiska skakningar likt bilden från en Dogma-kamera. Freddy Krueger, Jason eller Michael (inte Mike) Myers | ||
Laserswärd | 2010-11-15 01:39 | |
Jag får nog ta och döda Jason, han är ju så sjukt stark så jag tror inte att jag vågar ligga med honom. Myers däremot tror jag behöver en kram eller två. Sedan så gifter jag mig med fina Freddy i mina drömmar. Ted Bundy, Ed Gein, Jeffrey Dahmer. | ||
numsan | 2010-11-15 01:45 | |
Skräckis är ju inte riktigt min grej.. Den enda jag kände till var Freddy.. Men efter en snabb googling och lite ole dole doff-ande så Gifter jag mig med Jason, Ligger med Michael och dödar Freddy. Roy Andersson, Lukas Moodysson, Josef Fares | ||
Bennechi | 2010-11-15 02:21 | |
Dödar Lucas Moodyson som verkar lite tråkig. Ligger med Roy, för han känns som en knepig typ att vara gift med. Däremot borde jag få ett riktigt underhållande äktenskap om jag gifter mig med Josef Fares, så honom får det bli! Giraffen, Elefanten, Krokodilen | ||
numsan | 2010-11-15 02:44 | |
Oh, förlåt Laserswärd, jag missade din! Jag ligger med giraffen, han är lite för opålitlig för ett äktenskap och har ofta fullt av andra tjejer.. Gifter mig med elefanten, de sägs ju vara trogna partners och tar hand om varandra, dödar krokodilen som verkar lite folkilsk.. Och så gifter jag mig med Ted Bundy som verkar vara den som dödat sina offer "mest humant". Ligger med Ed Gein och dödar Jeffrey Dahmer för att kannibalismen är riktigt läskig. Josh Radnor, Jason Segel, Alyson Hannigan | ||
Bennechi | 2010-11-15 17:45 | |
Döda Josh, för då slipper vi lamaste karaktären någonsin i HIMYM. Ligga med Alayson som är smokin' hot, och dessutom har varit med i Buffy och Vampyrerna. Gifta mig med Jason, eftersom han verkar så sjukt gosig. Matthew Perry, David Schwimmer, Matt LeBlanc | ||
numsan | 2010-11-15 18:00 | |
Hmm.. Jag gifter mig nog med Matthew Perry, han känns mest som giftasmaterial. Ligger med Matt eftersom jag inte tycker att David är så attraktiv.. Sarah Michelle Gellar (Buffy), David Boreanaz (Angel), James Marsters (Spike) | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2010-11-15 19:56 | |
Gifter mig med Sarah Michelle Gellar så jag slipper oroa mig över blodsugare. Ligger med James Marsters för att han är häftigare än Boreanaz, som jag slår en påle genom hjärtat på enbart för att slippa hans nuna på TV framöver. Nathan Fillion, Jewel Staite, Neil Patrick Harris | ||
numsan | 2010-11-16 02:34 | |
Gifter mig lätt med Neil Patrick Harris för att han både kan sjunga och dansa och gör ett exemplariskt jobb som kvinnotjusare i "How I met your mother"! Ligger med Jewel för att hon är ganska snygg och måste då döda Nathan Fillion tyvärr.. "Blondinbella", Natascha Peyre, Carolina Gynning | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2010-11-16 08:59 | |
Jag gifter mig med "Blondinbella" då jag har fått för mig att hon är ruskigt tät ekonomiskt. Dödar Natascha Peyre av förklarliga skäl och är därför tvungen att ligga med Carolina Gynning. Paul McCartney, Sarah Brightman, Gillian Andersson | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-16 08:59 | |
Vad härligt med tre ytliga brudar. :) Carolina Gynning gifter jag mig med - hon här ändå rätt okej, Blondinbella får inviga de rosafluffiga handbojorna jag lånat av numsan innan jag gör processen kort med Natascha Peyres och hennes silikontuttar. Freddie Wadling, Joey Tempest och Lisa Nilsson | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-16 09:03 | |
Oops. Gillian är rykande het och får bli min fru och så har jag puttenuttsex med Sarah Brightman innan jag skickar Sir Paul till galgen. Freddie Wadling, Joey Tempest och Lisa Nilsson | ||
numsan | 2010-11-16 11:39 | |
Hmmm.. Gifter mig nog med Joey så att jag får vara lite 80talsnostalgisk, ligger med Freddie för att jag definitivt inte kan döda honom och så får Lisa Nilsson dessvärre möta sin skapare. Paul Potts, Susan Boyle, Taylor Hicks | ||
Bennechi | 2010-11-17 00:03 | |
Uh, vill varken döda eller ligga med någon av dem. Men jag får väl döda Taylor då (jag var tvungen att googla hans namn, så honom har jag väl minst "relation" till). Sen ligger jag med Paul Potts men låtsas som att det aldrig hänt, och gifter mig med Susan Boyle. Paula Abdul, Simon Cowell, Randy Jackson | ||