Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 4 |
Grisen Böjningslistan | 44 |
Inloggade | 100 |
Mobilspel
Pågående | 21 424 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
piluttan007 | 2011-08-25 14:05 | |
![]() | om jag hade en liten eka i en vik skulle den inte va nägon annan eka lik och namnet på denna skulle såklart bli Henna Bu skall ut och köpa klädet blir det silke , satin eller läder | |
Tinna | 2011-08-25 15:56 | |
![]() | Jag köper oftast tyg i bomull och lin, sen syr jag eget på min symaskin. När du ska spela en match eller två, vilken webläsare använder du då? | |
Maja G | 2011-08-25 16:21 | |
![]() | Hur ska jag det veta spelar ändå bara beta en match eller fyra mina minuter är mycket dyra Vad ska du äta till middag kanske kräftstjärtar i lag? | |
Tinna | 2011-08-25 16:50 | |
![]() | Kräftorna får vänta till nästa veckoslut, idag blir det pasta och kanske en glasstrut. Använder du glasögon eller linser, eller ser du lika bra som en katt i ett nattkvarter? | |
piluttan007 | 2011-08-25 16:56 | |
![]() | i dag blir det mat på fat kanske fisk och spenat brukar du dina ögonbryn noppa isåfall gör du det på kvällen innan du ska knoppa? | |
Prärieklocka | 2011-08-25 16:57 | |
![]() | Jag har linser på dagen och glasögon på kvällen, ska snart till min optiker, en riktigt snäll en. Varför har du valt att just ditt användarnamn heta, ja, varför kallar du dig det du gör på beta? | |
piluttan007 | 2011-08-25 16:58 | |
![]() | oj vart dubbel :-) kör på igen då? glasögon har jag då jag kör bil annars missar jag vartända färdriktnings pil brukar du dina ögonbryn noppa isåfall gör du det på kvällen innan du ska knoppa? | |
piluttan007 | 2011-08-25 16:59 | |
![]() | men va snabba alla är :-) när jag var liten fick jag namnet piluttan var ju allas lillskruttan brukar du dina ögonbryn noppa isåfall gör du det på kvällen innan du ska knoppa? | |
longballong | 2011-08-25 17:09 | |
![]() | trevligt att höra, long kallades jag av min syster som inte kunde säga sonja, och gör det än idag jag noppar aldrig ögonbrynen mina de är helt utan fåfänga fina! vad har du satt i munnen idag? kanske en kaka i goda vänners lag? | |
longballong | 2011-08-25 17:10 | |
![]() | *kallas det än idag | |
Prärieklocka | 2011-08-25 17:41 | |
![]() | Nej, jag har ätit frukter, men ingen kaka, men nu fick jag nästan lust att baka. Hur är du när du spelar betapet, är du pratsam, stillsam, hetsigt het? | |
piluttan007 | 2011-08-25 19:12 | |
![]() | jag är inte den som tiger speciell inte när spänningen stiger vad göra en kväll som denna ska du på nått skoj eller bara skissa med block och penna.? | |
Maja G | 2011-08-25 19:40 | |
![]() | Ikväll ska jag bara ta det lugnt på jobbet ar det varit ganska tungt Skissa (rita?) gör jag faktiskt aldrig men noveller finns,skrivna av mig Läser du mycket böcker och romaner eller är du en som bara filmer ser? | |
Tinna | 2011-08-25 21:39 | |
![]() | En bra bok är fint, då kan man aktivera sin hjärna. Annars gillar jag film, där man kan titta på en fin filmstjärna. Sommaren är kort, det mesta regnar bort. Ja, sommaren har gått fort, säg, vad har du gjort? | |
Maja G | 2011-08-25 21:57 | |
![]() | jag har träffat fina betavänner ja, tror att du dom känner:) Annars har jag bara under dagarna softá och i Uppsala inköpt en fin,grön kofta Snart är det vinter och kallt Har du kollat om du har stövlar,vinterjacka och allt? | |
Prärieklocka | 2011-08-25 22:01 | |
![]() | Jag köpte en ny jacka förra året, men behöver en mössa över håret. Vad drömmer du om, vad vill du göra, vad önskar du dig, låt oss höra! | |
Tinna | 2011-08-25 22:02 | |
![]() | :) Skor är fixat, kappa har jag hittat, men något dyr. Så jag funderar på att köpa tyg och en egen mig syr. Har du något favoritställe i vårt långa land, en svampskog, en sommaräng eller en strand? | |
Tinna | 2011-08-25 22:03 | |
![]() | Jag drömmer nästan varje dag, att nån gång kunna starta ett eget företag. Har du något favoritställe i vårt långa land, en svampskog, en sommaräng eller en strand? | |
Maja G | 2011-08-26 08:32 | |
![]() | Jag trivs bäst där det finns vatten Under dagen alltså, inte på natten Skulle helst vid havet sitta och ut över horisonten titta Detta med svamp är en evig kamp Var hittar man fina kantareller? Kan du säga det är du snäller!! | |
Prärieklocka | 2011-08-26 12:11 | |
![]() | Tyvärr, går bara med dom som har öga för svamp, går själv och letar tills benen får kramp. Vad ska du göra i helgen, nåt roligt? Ska du gå ut om vädret blir soligt? | |