Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 21 137 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
molarin | 2008-06-14 23:29 | |
AVGUDA din motståndare Här är något du kan göra Om du din uppskattning fram vill föra Varför inte hjärnan trimma Ta ett ord och börja rimma Om du dina motståndare tycker om, Så är det dags att visa dom Var god och kliv på, vi bocka och buga Välkommen in till våran rimmarstuga | ||
molarin | 2008-06-14 23:29 | |
Första rimmet: LillaFi är mer användbar än Pi Matte är för henne inget krux, för hon har pluggat på komvux Med ord är det en annan femma, ty hon har ingen ordbok hemma Men det gör inget för jag vet, att hon är bäst på betapet! | ||
mjf | 2008-06-14 23:45 | |
Jag tycker om dig, tycker du om mig? Jag vet att jag är en gumma som gillar kardemumma å kan baka bullar som få men kanske kan du ändå gilla mig för den jag är för jag är en sann betapär! | ||
molarin | 2008-06-15 10:04 | |
LillaFi utan vokaler Är som tv utan kanaler Med nån enstaka konsonant Lägger hon ord alldeles galant När hon är vid spelplan Är hon allt annat än ovan LillaFi utan vokaler Är som Brittney Spears utan skandaler Du gör bäst i att henne undgå Om din rating ska bestå Men jag möter henne utan gnäll För hon är så jäkla snäll! | ||
LillaFi | 2008-06-17 15:02 | |
Molarin - min hjälte uppe i det blå, lägger snygga och tjusiga ord som få. Hans poängen blir ibland över två hundra, då känner jag mig sänkt som en flundra. Men han genast gör mig glad igen, och jag blir en lycklig betapettjej. | ||
LillaFi | 2008-06-17 15:10 | |
Molarin bor på andra sidan jorden, dock är han en rackare på de svenska orden. Min rating åker upp och ner, det är sånt som i spel sker. Men jag är glad ändå, och hoppas min vänskap med Molarin länge kommer att bestå. För han är världens bästa betapetgrabb, trots att det när vi spelar förekommer lite skojgnabb. | ||