Spelrum
Giraffen | 37 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 52 |
Mobilspel
Pågående | 20 531 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
maromessa - Ej medlem längre | 2008-07-29 16:54 | |
kluriga dikter Har du några kluriga dikter som du själv skrivit? Här kommer en jag gjort. VAD SKULLE JAG DIT OCH GÖRA UT I SNÖ OCH KYLA OM NATTEN? JAGA ISKRISTALLER NÄR DOM ÄNDÅ SMÄLTER I MIN HAND? JAG SÅG EN PINGVIN KUTA I SKOGEN JA, DET ÄR SANT INTE VET JAG VART DEN SKULLE MEN DEN SÅG UT ATT HA BRÅTTOM OCH HAN HEJADE INTE ENS PÅ MIG!! | ||
maromessa - Ej medlem längre | 2008-07-29 17:05 | |
Ingen som har någon rolig? | ||
maromessa - Ej medlem längre | 2008-07-31 18:38 | |
Minstingens fot trasslade till sig i sot Ett bi som fastnat i sin honung bad till sin konung fast han ingen har En vandrande pinne fastnade i sitt linne huttrande puttrande allt i blöt | ||
Ceckes | 2008-08-30 03:37 | |
En dikt jag skrev 1994: Du, tror du att du vill veta vad jag har att säga? Du, tror du att du vill höra - Varsegod o klipp av o ge hit ditt öra. Du, tror du att jag vågar säga vad jag vill? Du tror du att du vill mysa med lite pill? Varsegod o lek samma lek med mig som dina föräldrar gjorde när du blev till. Tror du att du vill höra? Isåfall just nu, ska jag viska det i ditt öra -- Jag vill att du mig ska förföra!! Och sen vill jag va med dig i mitt restrerande liv med glädje och skratt och utan kiv. | ||
Ceckes | 2008-08-30 03:39 | |
En dikt jag skrev 1988: Du skulle in i lumpen Jag hade bara dig Du var rättså trumpen När jag vinkade adjö till dig Vi kände detsamma Sorgen vällde i mig Nu får du inte charma någon annan tjej! | ||