Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 20 073 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hemliga anna | 2008-08-16 22:56 | |
prata på rim i denna tråd är det rim som gäller berätta en historia eller ge tips på goda karameller säg vad du vill men se för guds skull till att du rimmar annars du blir du avstängd några timmar | ||
krillo18442 | 2008-08-17 00:06 | |
jo nu ska du höra jag hade inget att göra hoppa in i ett spel med en galenpanna det var hemliga anna | ||
imnil | 2008-08-17 00:13 | |
Nu ska jag sova men du får lova att jag får spela med dig när jag har vilat mig | ||
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-17 00:15 | |
jag brukar fina ord leta när jag ska spela beta men nu har jag tröttnat på spel för ett tag och inte spelat på mången dag ;) | ||
grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-17 00:21 | |
Ännu en tråd varken mjuk eller hård Är ämnet relevant tja, vad vet väl en tant Jag väljer att för stunden avvika ska med min man se på film och fika Så rimma på ni alla betapetare jag väntar spänt på senare ord från bättre vetare. | ||
Vikage | 2008-08-17 00:50 | |
För full för att rimma snyggt För nykter för att säga något styggt Därför är nu det enda rätta låta bli rim och istället magen mätta | ||
grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-17 01:19 | |
Både fikat & mannen smakade bra ;) men filmen var inte vidare värst mycket att ha Tar mig istället en stund i ett kar fyllt med vatten rakar mina ben, skrubbar och gör mig len inför natten Varför nappar man egentligen på en sån här grej nåja, jag är väl helt enkelt en rimtokig lagom barnslig tjej Just ja, inte tjej, jag är ju tant men vem bryr sig, fjant som fjant Så, tanten trippar iväg till kar med vatten och tvål skänker eventuellt någon en tanke och med vatten höjer en skål | ||
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-17 03:18 | |
Tänk om hela världen var såhär överallt, det hade vart ballt. Då skulle nog fler börja spontant fnittra, och få dagen att glittra. Kan ju dock bli jobbigt om man får hjärnsläpp, och blir ultradepp. Då får man be om hjälp, eller om man är utomlands; a little help. Man kan nog rimma i de flästa länder, precis som det går att anlägga bränder. Men jag skriv ju i fjanttråden att jag skulle sova, så då får det bli det, då va. *loggade ut* | ||
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-17 03:20 | |
Innan jag loggar ut kan jag passa på att meddela att jag KAN stava, EGENTLIGEN. *loggar ut på sant* | ||
CrazyQ | 2008-08-17 03:35 | |
Det har var svårare än jag trodde När vi for till grannarna där dom bodde Badade i baljan så het Kom hem å så vitt som jag vet Är Gubben är knall och sover så sött Å jag är inte det minsta trött Sitter här i skärmen och tittar Kanske jag ett Betaspel hittar Vi får se hur i morgon det artar sig Tror gubben håller fast i mig Han är ju inte så nykter just nu Men rätt vad det är så blir jag hans fru Då kan jag bli hans ena krycka Ja det kan han ju tycka La han i säng på en enda gång Jag sitter här och gnolar en sång Lägger nu ner denna klagan Kanske natten blir rena sagan Vem vet vad som händer sen Kanske jag får smaka på lite...*** ;) | ||
Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-08-17 03:35 | |
Och gott öl kom och gott öl for, för gott öls skull har jag sålt mina skor och satt mina strumpor i pant i en bod - med gott öl håller jag upp mitt mod. Sex oxar jag hade i ok för min plog, de trivdes så tämligt och drogo bra nog - jag sålde dem en efter en si så där, med gott öls hjälp jag sorgen bär. Och gott öl har gjort mig så arm som jag är och haft mig att komma min piga för när - för gott öls skull i stocken jag stod, - med gott öl håller jag upp mitt mod. Och gott öl kom och gott öl for, för gott öls skull har jag sålt mina skor och satt mina strumpor i pant i en bod - med gott öl håller jag upp mitt mod | ||
manne00 | 2008-08-17 03:38 | |
stava kanske du kan men är du verkligen en man Nej, nu skall jag vara snäll annars kommer jag väl få skäll Jag säger därför förlåt hoppas du förstod att jag hade inget uppsåt Sov gott det är även snart min lott | ||
Hannifer | 2008-08-17 04:13 | |
Jösses vad fint ni rimmar. Nu borde jag sova några timmar. Men inte bryr jag mig om det, när jag kan spela betapet! | ||
Hannifer | 2008-08-17 04:19 | |
När ändå inspitation jag fick, kan jag bidra med en snuskig limerick: *Harkel* Det var en man från Flen som i sängen var så pass klen att han efter var stöt alltid satt' sig och tjöt samt hävdade lyte och men. :) | ||
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-17 09:10 | |
Vad är nu detta för konstigt fjäsk? Rimma är sådant man gör ju med fläsk Nu har jag plötsligt tappat bort tråden Snälla ge mej de goda råden Hur jag tar mej ur detta ordens träsk | ||
Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-17 11:46 | |
jag kan också rimma jag kan också simma jag kan också limma en timma i dimma. | ||
Jobbar | 2008-08-17 12:48 | |
Om en sådan här tråd kan lyckas är det nog här på Betapet även om det går trögt, kan tyckas fick jag till ett rim, men jag slet | ||
mrperfect | 2008-08-17 13:28 | |
Nu är det regn och åska så jag kan inte måla jag får tona ner min brådska sådant få huset tåla så blir jag en TV-OS-spektator och Häcklöpning blir prioriterad här sitter jag vid min dator och är väl inte såå irriterad :D | ||
grönöga - Ej medlem längre | 2008-08-17 13:41 | |
Ibland får läsningen i forum känslor att svalla man biter ihop, sansar sig, jobbar på att trycket palla Ibland blir jag så förbenat ledsen och arg ilskan slår och sliter inom mig som käftarna på en ohämmad vansinnig varg Hur ska man stoppa den kraftiga våg som sköljer in i varje por dundrar genom mitt huvud som ett tåg Jag försöker andas och besinna min hets men det är som om ilskan i min kropp tagit kontroll över varje krets Så vargen får med käftarna slå jag ställer mig bakom redo att när det krävs vända och gå Vågen får skölja och blåsa rent jag håller koll på stranden så jag kan simma dit innan det är för sent Jag låter tåget med hetsen rusa jag kan kompromissa men aldrig att jag tänker krusa | ||
Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-17 14:01 | |
jag har tråkigt vädret är bråkigt annars är livet inte så pjåkigt | ||