Spelrum
Giraffen | 8 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 20 511 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Nickupptaget - Ej medlem längre | 2009-07-07 21:06 | |
Samma artist+olika titlar Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel. Min artist: Thåström (som gruppmedlem och soloartist) Vad gör du i kväll? ”Tittar på TV” Något ätbart du inte gillar?: ”Het choklad” Vad hör du just nu? ”Det måste vara radion” Vad lekte du gärna (med) som barn? ”Tennsoldat och eldvakt” Beskriv dig själv: ”Ung och kåt” Drömyrke som ung? ”Tonårs Jesus” Var njöt du senast extra mycket? ”I hennes sovrum” Vad gjorde du för dumt senast? ”Århundradets brott” En veckodag du gillar eller ogillar lite extra: ”Jag hatar söndagar” Hur ser du på dig själv? ”I en spegel som jag har” Vad undrar du över? ”Saker som hon gör” Vad är du sugen på? ”Vad alla pojkar vill ha” Den mest kända bok du har: ”Bibel” Vad var vackert? ”Tiggarens tal” Favoritfilm: ”Det sjunde inseglet” Var äter du gärna? ”Café Cosmopolite” Favoritfärg: ”Blå från Berlin” Vem/Vilka vill du helst ha besök av nu? ”Alla vise män” Vad söker du? ”Kickar” Vem var/är din största kärlek? ”Karenina” Favoritblomma? ”Österns röda ros” | ||
Mitis75 | 2009-07-08 00:11 | |
Min artist: Lars Winnerbäck Vad gör du i kväll? ”Nånting större” Något ätbart du inte gillar?: ”Ingen soldat” Vad hör du just nu? ”Hjärter dams sista sång” Vad lekte du gärna (med) som barn? ”Elden” Beskriv dig själv: ”Lycklig och förvånad” Drömyrke som ung? ”Att fånga en fjäril” Var njöt du senast extra mycket? ”I Stockholm” Vad gjorde du för dumt senast? ”Hum hum från humlegården” En veckodag du gillar eller ogillar lite extra: ”Gråa dagar” Hur ser du på dig själv? ”Singel” Vad undrar du över? ”Om tiden vill ifatt” Vad är du sugen på? ”Stockholms kyss” Den mest kända bok du har: ”Tvivel” Vad var vackert? ”Söndermarken” Favoritfilm: ”Katt över taken” (filmen jag tänkte på heter egentligen katt på hett plåttak, men det var iaf närmast… Var äter du gärna? ”Nån annan” Favoritfärg: ”Blåa ögon” Vem/Vilka vill du helst ha besök av nu? ”Kom änglar!” Vad söker du? ”Dunkla rum” Vem var/är din största kärlek? ”Min älskling har ett hjärta av snö…” Favoritblomma? ”Av ingens frö” | ||
Mimikryp | 2009-07-08 23:25 | |
Oj, kul tråd! Jag återkommer när jag orkar tänka. :-) | ||