Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 20 696 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Katta_79 | 2010-04-26 13:55 | |
Vilken är låten? Översätt en svensk låt till engelska eller en engelsk låt till svenska. Den som gissat rätt får posta nästa låttext.. Fast vänta på bekräftelse från den som postade låttexten först. Kommer ingen bekräftan inom 3 dagar får den som gissade anse sig som vinnare ändå och posta en ny låttext.. | ||
Katta_79 | 2010-04-26 13:55 | |
Jag börjar med låten: Drömmar, hopp, för ett nytt försök Jag har letat, söka djupare inne Och om jag tappar min väg, jag hitta en annan väg För jag kan göra en förändring på egen hand Jag flyttar om Och jag ska få starkare nu Och ingenting kommer bryta ner mig Jag kommer inte att ge efter för tvivel Den tiden är förbi Jag kan vara vem jag vill vara Och börja leva mitt liv för mig Jag tror att det till slut Jag flyttar om Någonting, någonstans, att jag länge för att hitta Jag lär mig, sakta, en dag i taget Att om jag förlorar och misslyckas, kommer jag att bli bra Jag flyttar om Och jag ska få starkare nu Och ingenting kommer bryta ner mig Jag kommer inte att ge efter för tvivel Den tiden är förbi Jag kan vara vem jag vill vara Och börja leva mitt liv för mig Jag tror att det till slut Jag flyttar om (Jag flyttar) till en ljusare gryning (Jag är i rörelse) måste ta kampen (Jag flyttar) Jag kan göra det rätt (Jag kan göra det rätt) Jag flyttar om Ingenting kommer att bryta ner mig Jag kommer inte att ge efter för tvivel Den tiden är förbi Jag kan vara vem jag vill vara Och börja leva mitt liv för mig Jag tror att det till slut Jag flyttar om (Jag är i rörelse) Ja Jag flyttar om (Jag är i rörelse) Jag flyttar om | ||
Dysihopiker | 2010-04-26 23:58 | |
Det är ju den vackra Sarah Dawn Finer med låten Moving on från Mello! Time. You are not like you My fist in your pocket Sleep. I need no sleep I turn on my needles If you were here If you were here If I was there If you were here Today, Yesterday If you were here Inside & outside If you were here Today, Yesterday | ||
Dysihopiker | 2010-04-26 23:59 | |
Jag läste uppenbarligen inte reglerna ordentligt såg jag nu. sry! | ||
Katta_79 | 2010-04-29 15:29 | |
Fast det var rätt dyshopiker | ||