Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 20 073 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
piluttan007 | 2011-10-07 10:25 | |
Ett gott skratt förlänger livet... därför tänkte jag att en rolig historia vore på tapeten.. Har du en ? Skriv då en tycker jag. | ||
piluttan007 | 2011-10-07 10:27 | |
En gift man hade ett förhållande med sin sekreterare. En dag blir lusten för stor för dem och de for hem till henne där de hade vild älskog hela eftermiddagen. Utpumpade efter timmar med vild sex, så somnade de och vaknade inte förrän vid åttatiden på kvällen. Medan mannen slängde på sig kläderna bad han kvinnan om att ta med hans skor ut ock gnida in dem med gräs och jord. Hon tyckte det var lite...... underligt men gjorde som han sagt. Han tog på sig skorna och for hem. - Var har du varit, frågade hans fru så fort han kom innanför dörren. ... ... - Älskling, jag kan inte ljuga för dig... Jag har haft ett förhållande med min sekreterare, och vi har haft sex hela eftermiddagen. Jag somnade och vaknade inte förrän klockan åtta. Frun stirrar ned på hans skor och säger: - Din förbannade lögnhals! Du har varit och spelat golf | ||
piluttan007 | 2011-10-07 10:28 | |
Efter samlaget och full av hopp, frågar hon: - Vad ska ungen heta? Han drar av gummit, knyter knut på den och svarar: - Kommer han ut härifrån ska han heta Joe Labero! | ||
piluttan007 | 2011-10-07 10:34 | |
En lagom berusad man på en bar ställde ner ett glas och backade tre meter. Därefter sa han till bartendern: - Ska vi slå vad om 500 spänn på att jag kan stå här och kissa i glaset utan att det kommer en enda droppe utanför? Det är väl lugnt tänkte bartendern, mannen var ju skapligt berusad. Så mannen drog ner gylfen och började kissa, men han träffade inte en endaste droppe i glaset, utan kisset kom överallt i baren. Bartendern skrattade och tog emot sina pengar. Men bartendern var tvungen att fråga: - Det där var ju omöjligt från början, varför ville du slå vad? Då svarade mannen: - Ser du killarna som ser förvånade ut därborta? - Ja, vad är det med dem? frågade bartendern. Jag slog vad med dem om 500 spänn var, om att jag kunde kissa ner hela din bar och du ändå bara skulle stå och skratta efteråt.. | ||
piluttan007 | 2011-10-07 10:38 | |
Eva-Marie och Gunnar hade hyrt en stuga intill Västersjön i Skåne. Varje morgon rodde Gunnar ut i den lilla ekan och fiskade och varje förmiddag efter frukosten rodde Eva-Marie ut för att ligga och läsa i ekan. Just den här förmiddagen hittade Eva-Marie en underbar plats vid en liten vik en bit bort från stugan. När hon lagt sig till ro för att läsa kom en annan man i en båt och sa argt: - Du får inte fiska här. - Men jag läser ju, bara. ... ... - Jo, men du har utrustningen med dig, så jag måste tyvärr anmäla dig ändå. Då blev Eva-Marie sur och sa ilsket: - Då anmäler jag dig för våldtäkt! - VA? Jag har ju inte ens rört dig! - Nä, men du har ju utrustningen med dig | ||
piluttan007 | 2011-10-07 10:40 | |
En kille går in på en bar och ber om en öl. Efter att han druckit upp den tittar han ner i sin jackficka... och beställer en till. Efter att ha druckit upp den andra ölen tittar han än en gång ner i sin jackficka... och beställer in en ny. Samma procedur upprepas ungefär sju gånger innan bartendern till slut frågar honom: - Varför tittar du ner i din jackficka efter varje öl? - Jag har en bild på min fru där, och när hon blir tillräckligt snygg tänker jag gå hem :) | ||