Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade8
Mobilspel
Pågående19 756

Forumkategorier

Användare Inlägg  
litenstor2015-07-29 12:31
Antal inlägg: 235

apropå det
Ska vi försöka chatta lite och bygga vidare på vad den andra skriver men lägga till något nytt som nästa person kan haka vidare på?

Jag blev nästan kidnappad en gång. Jag satt i baksätet när en man satte sig rökandes i framsätet. Han skulle just till att starta bilen när han såg mig och min bror skräckslagna i baksätet (jag och brorsan var barn alltså). Då sa mannen:
- Jävlar, det var inte min bil.
Sedan gick han.

F Silvestris2015-07-31 01:01
Antal inlägg: 17

apropå det

så tog min mamma och mormor fel på bil en gång, när de hade handlat. De hade även köpt glass, så de satte sig i bilen för att äta upp dem först. Min mormor hittade en smutsig strumpa i framsätet och utbrast: - vem har lämnat den här? (slängde den över till baksätet) När de suttit i bilen en stund knackade någon på bildörren och undrade vad de gjorde i hennes bil. Skamset, letade de upp deras egen bil.. Hahaha

Jess Sand2015-08-09 10:26
Antal inlägg: 4830

På tal om att hitta bilen, fick en bekant till mig ringa sin man då hon inte hittade bilen på varuhusets parkering.

Det samma hände mig vid Ikea en gång, men då hade jag min man med mig. Vi gick hur länge som helst och sökte bilen på parkeringen, tills vi kom på att den var på den andra parkeringen. Sedan dess har jag alltid noga kollat vilken bokstav och färg parkeringen har, inte bara numret.

En gång drömde jag att jag gick och sökte min bil och jag hittade den utanför ett åldringshem. Undrar vad det betyder!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?