Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 20 795 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
IMO - Ej medlem längre | 2005-10-16 18:28 | |
många hjärnor = tage danielsson V. 1.2... svejs! det glädjer mig att se hur många hjärnceller det finns på detta forum! därför vill jag nu att ni förenar er. min idol tage danielsson skrev en gång en fullkomligt lysande dikt, Livet är kort: Tage Danielsson, Livet är kort BB GB TV IQ AB Ba BC C TV FF LP EP UKV LSD SSU RFSU TV vpl OP SKF LO ABF TV SKF PR TCO DN TV SKF VD SAF SvD TV ATP KDS TV GB TV TV TV STOP har själv lekt med tanken att "uppgradera" denna med diverse teknikförkortningar. LP-CD, ISDN-ADSL och så vidare. varsågod att spåna! | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-05-15 12:17 | |
DOS WIN DOC PPT STOP | ||
grandmamoses | 2007-05-15 12:27 | |
ABC PC IT CD MVG, VG, G McD WC MC STOP | ||
blue_moon | 2007-05-15 13:28 | |
Några sjukdomar och operativa ingrepp: ALL (akut lymfatisk leukemi hos barn, har god prognos) DVT (djup ventrombos, sidoeffekt av vissa p-piller) CBP (coronary by-pass) CVI (cerebral vaskulär insult) | ||
Spirou2 | 2007-06-21 22:10 | |
SvD är alltså vuxnare än DN. | ||
blue_moon | 2007-06-21 22:21 | |
Inte ett dugg vuxnare!!! DN utger sig för att vara politiskt oberoende, medan SvD är obunden moderat. Med stigande ålder och och högre tjänsteställning antas man bli mer konservativ i sin politiska uppfattning. Hehe, det stämmer faktiskt! | ||
Betakollaren - Ej medlem längre | 2019-09-29 18:31 | |
KK GB TV IQ TV FK LP EP UKV LSD SSU RFSU TV OP SKF LO ABF TV PR TCO DN TV VD SvD TV ATP KDS TV IPCC SVT SD TV SD TV WWW GWA TV WWW TV WWW SD WWW WWW WWW WWW WWW WWW SD GWA! | ||
Betakollaren - Ej medlem längre | 2019-09-29 18:45 | |
Ursäkta mig - de två sista raderna var inte meningen.... | ||