Spelrum
Giraffen | 52 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 82 |
Mobilspel
Pågående | 21 092 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
feffur | 2007-02-24 21:55 | |
50-ordssaga. Det finns många olika slags sagor. Men jag har inte funnit någon 50-ordssaga. Nu startar vi en!! Jag börjar: Lisa skulle gå till Frida som befann sig i lekparken. De skulle kolla på Fridas nya cykel. Påvägen till lekparken mötte Lisa Anton. Anton var Lisas bästa killkompis. De hade varit kompisar enda sedan de föddes. -Jag ska flytta sa Anton med gråt i rösten. Lisa sprang förskräckt hem och..... | ||
illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-12 04:26 | |
letade reda på nyckeln till sin styvfar Adolfs svarta kassaskåp, som var gömd i ett kuvert i kassaskrinet som vart gömt i ett mörkt hörn i källaren som var målad rosa som vanligt. I kassaskåpet låg nyckeln till kassaskrinet. - Hur ska jag nu få tag på whisky? tänkte Lisa högt. | ||
anderberg8 | 2011-12-07 19:18 | |
Lisa kom fram till att hon måste gå till Systemet. Men då plötsligt slog det henne. Hon är ju bara 11 år. Skit också, tänkte Lisa, det verkar som att jag får genomlida ännu en dag i nyktert tillstånd. Det knackar på dörren. Lisa går och öppnar försiktigt och där... | ||
Snörvlan - Ej medlem längre | 2011-12-08 06:51 | |
står en liten man med röd näsa. Lisa, som lärt sig av sin farfar att aldrig släppa in främmande karlar, slår genast igen dörren och springer till telefonen. Med darrande hand slår hon numret till sin mamma. Inget svar... Hon försöker en gång till, men kommer då på att hon | ||
Wowgli - Ej medlem längre | 2011-12-08 09:13 | |
hade varit i kyrkan i torsdags då prästen i Jesu namn hade välsignat mammans kista för hennes himlafärd. Lisa beslöt sig då att istället använda telepati, en gåva som hade erfarit genom att hålla sig till sanningen i ord. Hon koncenterade sin tankeenergi och riktade den till rymden och bad ....... | ||
anderberg8 | 2011-12-08 17:03 | |
om att få vägledning i den prekära situation hon just nu befann sig i. Ordet "Trädkoja" uppenbarade sig då genast för henne. Vadå? tänkte Lisa. Ska jag gå ut i skogen och bygga mig en trädkoja? Trots viss tvekan så beslöt hon sig tämligen omgående för att gå till skogen... | ||
Wowgli - Ej medlem längre | 2011-12-09 07:45 | |
bakom lekpatsen men avsåg att först vidtala Anton om hennes vision om bygget. Hon passerade först den rödnästa gubben som flög i backen direkt efter hon tryckt på elpistolen som hon tagit fram ur pappa Haralds mer tillgängliga byrålåda. Hon sprang därefter direkt hem till Anton som också öppnade | ||
anderberg8 | 2011-12-09 15:35 | |
på stuberten. Inget hade hade ändrats, Anton skulle fortfarande flytta men nu kunde Lisa i alla fall berätta om sina byggnationsprojekt. Anton tyckte att det lät spännande och undrade om han kunde hjälpa till med något under eftermiddagen eller kvällen då han ännu inte flyttat. Lisa blev glad och tyckte... | ||