Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 28 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Morristown - Ej medlem längre | 2007-11-15 00:41 | |
Den omnipotenta tråden Här bestämmer jag. Om inte nån övervakare säger ifrån. Tanken är att istället för att skriva direkt så skickar ni ert inlägg till mig, så klistrar jag in det om det håller måttet. Vi får se om även de mest ivriga forumskrivarna klarar av att hålla fingrarna i styr. Vad ska tråden handla om? Det blir veckans första ämne. Skicka era förslag! Klockan 24.00 i morgon är det deadline och då klistrar jag in det första inlägget! | ||
Lillråttan | 2007-11-15 20:32 | |
La-la la-la laa laa | ||
Morristown - Ej medlem längre | 2007-11-16 09:37 | |
Först konstaterar vi att Lillråttan är diskvalificerad från den här tråden. Och det gäller alla andra som skrive rutan att maila mig först också. Nu är trådens innehåll bestämt. Det kommer att vara en alfabetisk lista över saker vi tycker riktigt illa om. Ni läser listan och ser om det är något ni vill byta ut. Skicka i så fal ett mail med förslag till mig så genomför jag bytet om det är rimligt. Här är den första listan: Alfabetet Brustabletter Citroner Duvor Ebola Furu Gårdagen Hjärnsläpp Illdåd Järntabletter Kungahuset Leif Gw Persson Magnus Betnér Nike Organistationer Per (äckel) Gessle Quisling Revben Sololja Toapapper Utopier Vemod Walkie-talkies Xenofobi Ylle Zionism Åar Älgar Översittare | ||
Lillråttan | 2007-11-16 14:37 | |
Då tycker jag att du ska byta ut Leif GW Persson, för han är ju jättebra, mot Lillråttan. | ||
Phynx | 2011-12-10 22:17 | |
Eftersom Morristown inte är medlem längre skiter jag i inledningen och bestämmer att jag kan få byta ut ett ändå. Brustabletter är rätt ok ändå. Bastkjolar däremot, det är något riktigt obehagligt med dem. Alfabetet Bastkjolar Citroner Duvor Ebola Furu Gårdagen Hjärnsläpp Illdåd Järntabletter Kungahuset Leif Gw Persson Magnus Betnér Nike Organistationer Per (äckel) Gessle Quisling Revben Sololja Toapapper Utopier Vemod Walkie-talkies Xenofobi Ylle Zionism Åar Älgar Översittare | ||
Wowgli - Ej medlem längre | 2011-12-11 00:45 | |
Jag har ett alternativt förslag på alfabetetsord; Andras Barns Cynism Duger Eftersom Förlösande Göremål Huvudsaken Infaller Jämnt Konstruktivt Liksom Medeltalet Noga Opererar Påverkar Quetzalcoati Rörelsen Superlativt Tragiskt Utanför Våningens Wakuumupphängda X-krok Yrselframkallade Zarahustras Ådömda Ärlighet Överst | ||
Phynx | 2012-11-21 11:36 | |
Då ser jag till att storbokstav och punkt kommer på rätt ställen och byter ut ett ord så att det blir lite bättre. Andras barns cynism duger. Eftersom förlösande göremål huvudsaken infaller jämnt. Konstruktivt. Liksom medeltalet noga opererar påverkar Quetzalcoati rörelsen superlativt tragiskt utanför våningens wakuumupphängda X-krok. Yrselframkallade Zarahustras ådömda ärlighet översvallar. | ||
Sotfinger | 2012-11-21 14:20 | |
Jag återgår till Morristowns ogilla-lista Aktiehandeln Brustabletter Cernitlera Dieselångor Ebola Flimmer Greveholm del 2 Hundar Illdåd Jäkt Kungahuset Limstift Margarin Nävrätt Oljeindustrin Pengabrist Quisling Rökning Surpuppor Tandtroll Utomkvedshavandeskap Värk Wellpappbrist Xenofobi Ynkedom Zionism Åkermarksförstörelse Ärthjärnor Översittare | ||
Phynx | 2012-11-21 19:17 | |
Fast utan brustabletter då! Aktiehandeln Bastkjolar Cernitlera Dieselångor Ebola Flimmer Greveholm del 2 Hundar Illdåd Jäkt Kungahuset Limstift Margarin Nävrätt Oljeindustrin Pengabrist Quisling Rökning Surpuppor Tandtroll Utomkvedshavandeskap Värk Wellpappbrist Xenofobi Ynkedom Zionism Åkermarksförstörelse Ärthjärnor Översittare | ||
blue_moon | 2012-11-22 08:22 | |
Sotfingers lista är bra, men jag modifierar några punkter: Aktiehandeln Bombräder Censur Dieselavgaser Ebola Förmaksflimmer Grannfejd HIV Illdåd Jäkt Kompromisslöshet Likgiltighet Monokulturer Nävrätt Oljeindustrin Pengabrist Quisling Rökning Surpuppor Tandtroll Utomkvedshavandeskap Värk Whiplashskador Xenofobi Ynkedom Zombier Ångest Ärthjärnor Översittare | ||