Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade7
Mobilspel
Pågående20 794

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Nole_Legendo - Ej medlem längre2008-02-01 22:27
Antal inlägg: 4

Det var en gång en...
Tror att de flesta har sett en sån här förut.
Jag skriver en mening, nästa person som skriver kopierar min mening och lägger till en ny mening så det blir en historia. Jag börjar.

Det var en gång en övervakare som jobbade på betapet.

y not2008-02-01 22:29
Antal inlägg: 9014

som älskade sitt jobb så han gick dit varje morgon med stor glädje.

Nole_Legendo - Ej medlem längre2008-02-01 22:32

Det var en gång en övervakare som jobbade på betapet som älskade sitt jobb så han gick dit varje morgon med stor glädje.

Kopiera hela, palla vara trög!

Miss_jk2008-02-01 22:32
Antal inlägg: 8941

som älskade sitt jobb så han gick dit varje morgon med stor glädje...
...Men helt plötsligt ville han flytta denna tråden till "Ordlekar"...

Nole_Legendo - Ej medlem längre2008-02-01 22:33

haha, klockrent!

Brittson2008-02-01 22:33
Antal inlägg: 467

Där fanns nämligen en stor fruktskål som fylldes på varje dag.

y not2008-02-01 22:54
Antal inlägg: 9014

Och Hur frågade han då? Är detta rätt plats?

vulcan2008-02-01 22:56
Antal inlägg: 7666

Nej! Jag flyttar tråden. Och så gjorde han det...

Ceckes2008-02-02 11:47
Antal inlägg: 3734

Och plötsligt hamnade tråden bland ordlekarna, rätt ställe alltså!

Morup2019-04-09 02:24
Antal inlägg: 1188

..... och jag blev helt konfys och vet inte hur jag skall fortsätta ....

goodie22019-04-09 08:55
Antal inlägg: 1153

Det var en gång en övervakare som jobbade på betapet som älskade sitt jobb så han gick dit varje morgon med stor glädje.Men helt plötsligt ville han flytta denna tråden till "Ordlekar"...Där fanns nämligen en stor fruktskål som fylldes på varje dag.Och Hur frågade han då? Är detta rätt plats?Nej! Jag flyttar tråden. Och så gjorde han det...Och plötsligt hamnade tråden bland ordlekarna, rätt ställe alltså!..... och jag blev helt konfys och vet inte hur jag skall fortsätta ....
Efter 11 år Så kom det en ordningsman och ställde allt tillrätta..

Bellarom2019-04-09 09:20
Antal inlägg: 4219

Det var en gång en övervakare som jobbade på betapet som älskade sitt jobb så han gick dit varje morgon med stor glädje.Men helt plötsligt ville han flytta denna tråden till "Ordlekar"...Där fanns nämligen en stor fruktskål som fylldes på varje dag.Och Hur frågade han då? Är detta rätt plats?Nej! Jag flyttar tråden. Och så gjorde han det...Och plötsligt hamnade tråden bland ordlekarna, rätt ställe alltså!..... och jag blev helt konfys och vet inte hur jag skall fortsätta ....
Så nu gäller det att fortsätta sagan rätt och riktigt annars kommer ordningsmannen att låsa denna tråd sa Fru Beta Peta. Jag tror jag tar en fruktstund på arbetstid sa herr......

SmålandsMira2019-04-09 15:10
Antal inlägg: 22253

Så nu gäller det att fortsätta sagan rätt och riktigt annars kommer ordningsmannen att låsa denna tråd sa Fru Beta Peta. Jag tror jag tar en fruktstund på arbetstid sa herr Övervakare. Under tiden han gjorde detta läste han i tidningen att...

asasan2019-04-13 17:22
Antal inlägg: 2422

Antal inlägg: 11926

Så nu gäller det att fortsätta sagan rätt och riktigt annars kommer ordningsmannen att låsa denna tråd sa Fru Beta Peta. Jag tror jag tar en fruktstund på arbetstid sa herr Övervakare. Under tiden han gjorde detta läste han i tidningen att...fruktstunder på arbetstid var förbjudet såvida inte chefen i egen hög person fyllde på fruktkorgen varje morgon. Detta gjorde att övervakaren blev tveksam till bananen han just skalat och tittade sig hastigt omkring innan han snabbt tryckte in bananen och ...

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?