Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 20 774 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Marsipulami | 2008-03-21 08:37 | |
Dikter Alfapet att spela ord att dela som blir hela att fördela. Hjärnan trimma att förnimma kanske en timma hoppets strimma. Ska jag vinna eller försvinna tiden tvinna ska jag hinna. | ||
HappyU | 2008-03-21 08:47 | |
:) | ||
Glaspipan - Ej medlem längre | 2008-03-21 09:40 | |
Dikter och poesi funkar väll i all ära men här ska ni få betapet i rappform mina kära man loggar in i ett spelrum med diverse djurmallar väl inloggad möts man av gamla tanter och andra tjurskallar öpnnar något spel och väntar någon pajas loggar in med ett "hej" hoppas han skämtar man säger inte ett knyst och skådar statistiken har man det berondet vet man att man är fast i skiten spelaren börjar med en trea och använder en blank shit..här måste man irononisra med ett - snyggt tant hon tackar och bugar som matchen vore vunnnen medan man själv vill sätta en pistolpipa i munnnen nästa drag blir lika dumt, man kallsvettas och baxnar avbryter matchen, byter konto och drar till forumet och kaxar tröttnar på den skiten och inser att man lever i en hordum värld skriver bara detta för att kunna rimma på forumsvärd nåja, tillbaka till spelrummet och ropar i chaten "mor din" fem sekunder senare är man på disney.se igen - tack Odin fuck it, nu ska jag spela en match, hoppas bricksen duger jag skrev bara detta för att jag tyckr dikter suger | ||
Marsipulami | 2008-03-21 11:41 | |
Glaspipan vet inget om dikter om han tycker att dom suger:) | ||
Monicare - Ej medlem längre | 2022-07-31 12:43 | |
Egentligen skulle jag ha spelat trumpet, nu går tiden åt att spela Betapet. Det gäller att vinna, eller är det bättre att försvinna? Nu tappade jag bort orden, lika bra att dra iväg med Forden. Nu blir jag borta ett tag, medan motspelaren funderar på nästa drag. | ||
Mollee3 | 2022-07-31 12:59 | |
Glaspipan blev säkert rap-artist när hen växte upp. | ||