Spelrum
Giraffen | 40 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 68 |
Mobilspel
Pågående | 21 084 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
WildChild2 | 2007-06-29 10:06 | |
Finns det fortfarande några som är intresserade av att spela lite IRL i skåne?? Jag har inte spelat scrabble live förut, men vill gärna börja! (Är redan inbiten othellospelare om ni vet vad det är för nåt). Så kom igen nu... finns väl ganska många här som bor i skåneland? | ||
monk - Administratör | 2007-06-29 13:00 | |
veggie_d: haha, går du oxå på quiz på Fagan's... det rockar ;) | ||
rita åkesson - Ej medlem längre | 2007-07-28 18:22 | |
Ända sedan jag aktiverade mig i irl-spel 2002 har det bara funnits ett fåtal spelare som har dykt upp på träningarna. Det är många som har lovat att dyka upp men som sen inte har kommit eller hört av sig ens. Som vanligt, alltså! Men starta verksamheten i organiserad form så vet jag 3 som är mycket intresserade :) | ||
dagens | 2007-07-28 20:10 | |
Glöm inte att göra reklam för tävlingen / träningen. Det finns ett flertal som kanske kommer och bara väntar på att få "tummarna loss". Inget löfte avgivet , men.... | ||
bananafish | 2007-08-02 05:47 | |
Jag befinner mig i australien för ett tag framöver så någon annan får ta tag i det. ett tips är att bara föreslå ett datum och se vad som händer. | ||
ReHoChPe - Ej medlem längre | 2007-08-07 11:30 | |
Jag är absolut intresserad om det skulle bli något, bara hojta till om det blir aktuellt! | ||
Licorne | 2007-08-07 23:09 | |
Jag kan tänkas titta in och spela någon gång. Men jag spelar mest för skojs skull. Onsdagar är inte bra, då är det quiz på pw. Lagomare tid än Fagan's, och man hör bättre (om jag nu får döma ut F på ett försök :)). | ||
chinky - Ej medlem längre | 2007-08-11 12:11 | |
jag är rätt intresserad av det faktiskt, kan nog få med en del folk också. vill dock ha lite mer info bara (: var och när och så. | ||
TofferJ | 2010-01-15 20:45 | |
Nån som orkar ta tag i det så att vi kanske kan få igång lite regelbundet spel här i stan? hade varit jättetrevligt isf... | ||
Pialina | 2010-01-18 10:23 | |
Scrabbleförbundets sida håller på att uppdateras angående träningsspel. Betapet kommer att på sin första sida ha en liten puff om att man kan spela IRL på olika orter och länka till förbundssajten, så det finns hopp om att många kommer att läsa där. Läs på www.scrabbleforbunde...13 3#p31133 och skriv där att du är intresserad av spel i Malmö. Självklart ska landets tredje största stad ha IRL-spel! | ||