Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 33 |
Inloggade | 88 |
Mobilspel
Pågående | 20 501 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pococurante | 2008-07-22 21:38 | |
IRL-spel i Jönköping Hejsan! Nu tycker jag det är dags att göra ett försök att få igång lite IRL-spelande i Jönköping. Jag har redan skickat ut mail till några från trakten och hittills fått några positiva svar men naturligtvis är det svårt att nå alla. Är du intresserad eller känner någon som kanske är det? Skriv i tråden så kanske vi kan få ihop ett gäng som vill spela tillsammans någon gång då och då :-) Om det är någon som har ett spel är det jättebra för själv har jag tyvärr inget, om det skulle bli tal om relativt regelbundet spel skulle dock ett inköp av bräde komma till pass. Men för spel krävs ju folk, eller hur? ;) Hoppas vi kan få ihop ett gäng, för själv är jag väldigt sugen på att spela. Är inte du? Självklart är också folk från andra ställen välkomna, rutinerat proffs som glad amatör. Ju fler desto roligare. Väl mött! | ||
Måns_E | 2008-07-22 22:33 | |
Bra initiativ! Om ni får igång regelbundna träningar med någorlunda uppslutning så kan vi från förbundshåll sponsra med utrustning. Lycka till! /Måns, Sekreterare Scrabbleförbundet | ||
Pococurante | 2008-07-22 22:37 | |
Åh, jättebra att kunna få hjälp med utrustning. Får hoppas att det är fler som nappar den här gången än förra gången jag försökte. | ||
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-23 06:23 | |
Var någonstans ska det spelas då? I parken? ;) | ||
Pococurante | 2008-07-23 12:12 | |
Hehe, så långt har jag inte kommit tanken ännu. Vi kan ju sitta på Juneporten och locka till oss alla A-lagare om inte annat :) | ||
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-23 14:13 | |
Haha, jag är på. ;D | ||
satsuma - Ej medlem längre | 2008-07-24 22:04 | |
Heja Jönköping! Sprid gärna ordet på www.scrabbleforbundet.se så kan jag skvallra lite på Ordspel. (Och ett par bräden till er ska vi väl kunna fixa. Jag vet en spelare som emellanåt drar ner till Jönköping och som vi kan använda som kurir.) | ||
Pococurante | 2008-07-24 23:16 | |
satsuma: Härligt att höra! Skulle uppskattas! :) | ||
Pococurante | 2008-09-13 16:20 | |
Nu har jag införskaffat ett bräde så om någon är sugen är det bara att skicka ett PM. Jag behöver få några matcher innan SM :) | ||
Pococurante | 2008-11-09 20:06 | |
Väcker tråden till liv. Jag är fortfarande sugen även om jag inte kommer hinna nåt regelbundet förrän (eventuellt) till våren. Om någon mer får suget är det bara att hojta till! | ||
Egenskap - Ej medlem längre | 2009-08-20 15:55 | |
Nu är ju allt borta, får hoppas att jag inte missade något. Bumpar tråden igen och hoppas att samtliga fortfarande är intresserade. | ||
sibbeAWESOME | 2009-08-27 12:44 | |
Efter en helgalen insparksvecka på högskolan är jag officiellt tillgänglig för scrabblande! | ||
Pococurante | 2009-08-27 20:18 | |
Jag är sådär halvt tillgänglig, spenderar mycket tid uppe på folkhögskolan och så, men håll liv i tråden så säger jag till när jag är tillgänglig! | ||
moez | 2009-08-28 08:37 | |
Någon helg är jag gärna med :) | ||
swempa | 2009-08-28 09:37 | |
gärna med nån helg längre fram | ||