Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 53 |
Mobilspel
Pågående | 21 280 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Entragian - Ej medlem längre | 2008-09-15 19:10 | |
![]() | Resa från Norr till SM Resa till SM från Norr ! Bor en liten bit från staden som håller i SM. Är det möjligtvis ngn från mina trakter (Luleå) som tänkt åka ner ? Tänkta att en samåkning borde bli det billigastre och det smidigaste. Går bra att skriva här eller messa mig om det är ngn som går i samma tankar... Skulle ju vara kul som fasen :D.... | |
run-marie | 2008-09-15 19:18 | |
![]() | Är det nån skillnad på den här tråden mot den du öppnade tidigare? Verkar bara vara rubriken isf. | |
Entragian - Ej medlem längre | 2008-09-15 19:21 | |
![]() | Ja, denna ligger under irl-spel ! | |
david_i | 2008-09-16 07:21 | |
![]() | Frölunda möter Luleå HF dan innan SM börjar. www.ticnet.se/html/a...5& amp;l=SE Kanske kan samåka med någon som ska ned till den? Annars så borde det väl vara någon från Umeå eller däromkring som ska till sm. Själv åker jag från sthlm. | |
Entragian - Ej medlem längre | 2008-09-16 09:29 | |
![]() | Bra tips ! , supporterklubben ordnar säkert resa ner... Och det borde vara ngn från Umeå som ska ner.. | |
stinu | 2008-09-18 19:14 | |
![]() | Jag kommer att åka tåg med familjen några dagar innan sm, däremot är jag intresserad av bil hem till Umeå om det finns plats. | |
stinu | 2008-10-07 13:48 | |
![]() | Nu har jag ordnat annan skjuts, så jag tar mig hem. | |
Devil_Star | 2008-10-16 22:19 | |
![]() | Jag kommer att köra från Sandviken till Göteborg. Nån som vill samåka, så finns det 4 platser ner, men hem blir det bara 3 platser. Jag kan även hämta folk i Gävle, som vill åka bil ned till Göteborg. Ni kan privatmessa mig, eller skriva här. Mvh Chrille | |
Sibbe B | 2008-10-18 04:37 | |
![]() | Skriver här i forumet på begäran. Jag åker gärna med om det finns plats i bilen när ni är i göteborg. | |
Devil_Star | 2008-10-27 19:18 | |
![]() | Jag fick ett litet problem att planera med hemfärden. Finns det nån som kan ta en person som ska åka från Göteborg till Stockholm, genom min bil blir överfull på hemresan och en person får typ inte plats i bilen. Skriv gärna här Mvh Chrille | |