Spelrum
Giraffen | 54 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 81 |
Mobilspel
Pågående | 20 501 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
etubrute | 2009-01-13 15:40 | |
Betapet klubb i Vasa, Finland Finns det intresse av att skapa en betapet klubb i Vasa (Finland)?? Vi kunde träffas fast en kväll i månaden. | ||
Pialina | 2009-01-13 16:34 | |
Förr var jag i Vasa minst tre gånger per år, men sedan i somras är det slut med det... Två gånger spelade vi, en gång var vi fyra stycken och andra gången två. Rann sedan ut i sanden och följande gånger jag kom till Vasa var ingen intresserad. Det här är ändå ett par år sedan vid det här laget. Hoppas du hittar fler hugade! Man behöver ju inte vara fler än två för att sätta igång och spela. Och om du eller andra (österbottningar) besöker Åbo, Karis eller Helsingfors med omnejd, finns det alltid spelsugna. Bara att ta kontakt! | ||
ANDERStG | 2009-01-13 18:08 | |
Pia: Det är ingen som skulle vara intresserad på nytt? Jag har familj i Vasa så jag kunde nog göra några gästinhopp nån gång. | ||
etubrute | 2009-01-13 19:57 | |
:) jag är iaf seriöst intresserad, men äger inte ett spel :P.. vilket dock lätt kan fixas. Jobbar treskiftes jobb inom sjukvården så kan vara svårt med nåt riktigt regelbundet.. men typ en gång i månaden sku nog kunna gå helt bra.. Min kompis andersolin som också e med här på beta torde väl också ställa upp :) Karis och Ekenäs besöker jag några gånger i året (senast va ja där vid nyår).. så de låter skoj med ett game nästa gång där iaf.. | ||
FrökenSvåår - Ej medlem längre | 2009-01-14 08:20 | |
Fint! Kontakt oss via länken IRL-spel i Finland 2009 när du nästa gång är i Västra Nyland! | ||
Pialina | 2009-01-19 12:54 | |
Etubrute, i allmänna finlandstråden har morotten skrivit att hon gärna skulle spela IRL, men att det är så långt från Jakobstad. Mellan Vasa och Jakobstad är det ändå inte så långt och kanske någondera av er har annat ärende också till den andras stad. | ||
sa fröken - Ej medlem längre | 2009-01-20 11:45 | |
Ska vi spela idag, Anita? Anders säger att han kommer klockan 18.40. Då skulle vi ju kunna träffas 16.30, senast 17.30. Kommer Gerd? | ||