Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 5 |
Grisen Böjningslistan | 33 |
Inloggade | 76 |
Mobilspel
Pågående | 20 593 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
satsuma - Ej medlem längre | 2010-01-20 16:28 | |
IRL-Spel i Stockholm 2010 2010 lovar gott för Stockholms Scrabble. Vi fortsätter spela varje tisdag på Soft Bar & Kök i korsningen Malmskillnadsgatan - Mäster Samuelsgatan. Kl 18 börjar vi. Just nu är vi mitt uppe i slutspelet av Höstserien, som runnit över lite på 2010. Sedan är det dags för traditionstyngda Znille Cup att gå av sin femte stapel. Om ett par veckor spelas första turneringen i Scrabble med böjningar tillåtna, populärt kallat Gris-Scrabble. Mer om detta i separat tråd. Och till hösten, då, gott folk, återbördar vi Svenska Mästerskapen till Kungliga Huvudstaden! SM 2010 kommer att bli något i hästväg! Specialpris till den som först rullar HÄSTVÄG kan redan nu utlovas. Planerna är redan igång. Häng med Svenska Scrabbleförbundet (www.scrabbleforbundet.se ) genom ett 2010 som vi hoppas går i rekordens tecken! | ||
Pococurante | 2010-01-31 11:56 | |
Hoppas kunna dyka upp på min första Scrabble-träning någonsin nu på tisdag! | ||
tilduskan - Ej medlem längre | 2010-03-28 21:24 | |
man borde skriva här ibland..... på tisdag kommer andra än jag att spela på soft efter kl 18 i vanlig ordning.... suck.... | ||