Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 19 621 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
menskåldåba | 2012-03-15 14:46 | |
![]() | scrabble på riktigt Kom och spela scrabble på riktigt! standardbrädet kanske försvann från betapet men det lever vidare för scrabbleförbundet I stockholm spelar vi på soft som ligger på mästersamuelsgatan varje tisdag från kl 18 och om ni tittar in på scrabbleforbundet.se hittar ni fler möjligheter liksom under andra flikar här i betapets forum. Vem som helst är välkommen så dyk bara upp eller tala om att ni kommer så att fler nyfikna och gamla spelare samlas. väl mött och lycka till! | |
Devil_Star | 2012-03-15 16:07 | |
![]() | I Sandviken spelas det även IRL-Scrabble, på tisdagar. Just nu är det lite halvlugnt i Sandviken, då jag har teater. Men skriv ett privatmeddelande till mig, så kan jag meddela när nästa IRL-träning blir. Sen blir det IRL-turnering i Sandviken lördagen den 14:e april. Det finns en till tråd här under IRL-spel www.betapet.se/forum...ad id=30252 Det kan jag tipsa om de som bor i Gästrikland, som vill spela IRL | |
Sing Star | 2012-03-15 23:28 | |
![]() | I Norrköping spelar vi varje torsdag kl. 18 på Café Broadway. Välkomna! | |
Hinken76 - Ej medlem längre | 2012-03-15 23:38 | |
![]() | Finns det "spelrum" för oss medelmåttor också? | |
asvanteson | 2012-03-16 08:59 | |
![]() | I Göteborg spelar vi på Café Cello på Andra Långgatan på torsdagar. Nya spelare är välkomna oavsett om de är "medelmåttor" eller "genier" eller något däremellan. | |
Pialina | 2012-03-17 20:24 | |
![]() | Under medelmåttor är också välkomna. :) Helt enkelt alla som känner för det oberoende av erfarenhet, kunskap, ålder eller några andra faktorer heller för den delen. | |
menskåldåba | 2012-03-20 16:43 | |
![]() | idag är det tisdag! så alla stockholmare kan pallra sig till soft:) skulle jag ha gjort om jag inte mådde dåligt. | |